MALİ VE İDARİ HUSUSLARHer eğitim öğretim döneminin başında Enstitümüz bünyesinde ders veren
veya tez danışmanlığı
bulunan öğretim üyelerinin Personel Bilgi Formunu doldurup ıslak imzalı
enstitümüze teslim
etmesi gerekir.(Bkz.Personel
Bilgi Formu)
Ek ders tahakkuklarının ve SGK işlemlerinin yapılabilmesi ancak formların ve sözleşmenin ıslak imzalı şekilde teslimi sonrası mümkün olabilmektedir. Bu sebeple öğretim üyelerimizin bir hak kaybı yaşamaması adına her eğitim döneminin başlangıcının ilk haftası bu formları Enstitümüze ulaştırmaları gerekmektedir.
Öğretim üyelerimizin Kısmî Süreli Çalışma Sözleşmesini doldurup imzalanmış halini Bilgi Formu ile beraber Enstitümüze göndermesi gerekmektedir. (YENİ KISMİ SÜRELİ SÖZLEŞME EKTEDİR)
Halihazırda devlet üniversitelerinde veya diğer kamu kurumlarında
çalışan öğretim
üyelerimizin bu sözleşmeyi doldurmalarına gerek yoktur.
Enstitümüz bünyesinde ders veren öğretim üyelerimize kampüse girişte
kullanmak üzere kartlar
verilmektedir. Bu kartların temin edilebilmesi için :
- Kart Başvuru Formu'nun ıslak imzalı bir biçimde ve fotoğraf
yapıştırılmış olarak teslim edilmesi
gerekmektedir.(Bkz.Kart başvuru
formu)
- Kimlik kartı fotokopisi
- Araç ruhsat fotokopisi forma eklenmelidir.
|